Projektowanie logo. Wyróżnij się na tle konkurencji.
Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy. Dobry projekt logo musi w trafny sposób oddawać charakter Twojej branży, klienta oraz grupy docelowej, do której pragniesz dotrzeć. Kluczem do stworzenia uniwersalnego projektu logo jest prostota, estetyka i subtelny sposób przekazania informacji.
Logo powinno budować pozytywny wizerunek marki, a przy tym subtelnie wyróżniać się na tle konkurencji.
Czym w ogóle jest logo? Logo to symbol składający się znaku graficznego i tekstu, który szybki sposób identyfikuje danę firmę. Projektowanie logo polega na stworzeniu prostego i czytelnego wizualnie znaku, który ułatwi rozpoznawanie firmy. Dobrze zaprojektowany znak graficzny powinien być prosty w odbiorze, a także budzić pozytywne skojarzenia. Oprócz rozgraniczenia Twojej firmy, dobrze zaprojektowany znak graficzny dostarcza klientowi również kluczowych informacji o Twojej firmie. Może komunikować branżę, w której działasz, świadczone usługi, docelową grupę i wartości Twojej marki.